Vladimir Nazor – OVDJE U SRCU

Ovdje u srcu osjećam buru,
Ovdje u srcu osjećam jugo,
Ovdje u srcu nitko me neće
Spriječit da volim te dugo – dugo.

Ovdje u srcu nešto me peče,
Nešto me hladi, nešto me grije,
Ovdje u srcu osjećam: ništa
Nije kao što bilo je prije.

Ovdje u srcu osjećam nadu,
Osjećam čežnju, osjećam radost,
Ovdje u srcu osjećam sretan
Da mi se s tobom vratila mladost.

O vile vi naše, o sestrice bijele,
Još dakle, na zemlji vas ima,
Još vodite kolo gdje šumore jele
U planinskim luzima tima.



Коментари

  1. "Da mi se s tobom vratila mladost"... nešto mislim, neka meni moje mladosti pored mene, ne bih baš tako sjajnu stvar da čekam da li će naići neko, pa da mi je vrati...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bitno je da niko ga ne može, neće, spriječiti da voli dugo, dugo... Ostalo sve ide uz to...

      Избриши

Постави коментар