Željko Krznarić - BUDIM TE

Budim te u tri ujutro
Samo da ti kažem koliko te volim
Jer tko zna
Hoće li biti vremena
I hoću li moći
To sve sutra da ti kažem

Budim te u tri ujutro
Da ti vidim oči pospane
Jer tko zna
Ako me sutra nestane
Pa onda da žalim
Što nisam poludio
Pa te u tri ujutro probudio
Da ti u očima ostavim
Sve svoje što imam

Samo da ti kažem
Mišu moj pospani
Kad poželiš nekome
Nešto lijepo reći
Ne čekaj sutra
Jer mnogi su tako zakasnili

I zato te budim
U neko doba gluho
Da ti šapnem na uho
Jer sutra i može biti
A i ne mora doći
I sve u trenu može proći

I zato te budim
U tri te ujutro grlim sjetno
I kažem
Molim te Bože
Daj da ovo moje malo
Klupko ljubavi bude sretno
Pa me ostavi da kraj nje
Što duže mogu hodati
I ako treba
Sve ću svoje prodati
Jer samo jedno od svega
Najviše želim
Da se iz tvojih očiju nikad ne iselim...




Коментари

  1. Одговори
    1. Krznarić, ne ja... A, na kraju, suze ganuća su pozitivne, tako može biti lijepo, osvježavajuće, pustiti koju...

      Избриши
    2. Ima par nekih tema o kojima ja ne mogu ni da pričam koliko mi suze same teku, odmah, na prvu misao. Oduvek je tako bilo. Valjda sam se rodila bez "zaštitne folije" na srcu za te teme. Pritom ne mislim na ljubavne teme. Za to već treba da se steknu baš posebni uslovi, puno njih da se ispune u istom trenutku - što se i desilo sinoć. Otud moje iznenađenje i moj komentar...

      Избриши
    3. Vjerujem da svako ima neke "bez zaštitne folije" teme, a ostajem pri tome da je možda tako i bolje, da ganuće jeste i lijepo i pozitivno, osvježavajuće, dokaz da čovjek jeste humano biće.

      Избриши
    4. Ma, skroz delim tvoje : "ganuće jeste i lijepo i pozitivno, osvježavajuće, dokaz da čovjek jeste humano biće".
      Mislim da, kad je čovek dirnut u srce nekom temom, kad mu suze krenu, onda je empatija na vrhuncu i tu onda ne može ništa negativno da se desi, sve je čista ljubav ...

      Избриши

    5. Ova je pesma naročito potresna kada se čita u ova noćna doba... nije baš tri ujutro, ali skoro je...

      Избриши
    6. Ili je u pitanju posebno raspolozenje, a onda jos citanje pjesme, pa se spojilo...

      Избриши

Постави коментар